Ads @ ACHIQUE


Thursday, December 03, 2009

KORBAN HARI RAYA

Orang len sibuk berkorban kambing, lembu bagai di Hari Raya Aidiladha ni.


Lupa lak, SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA utk semua. Moga pengorbanan yang ikhlas lagi suci hati diterima oleh Allah Yang Maha Mengetahui.


Aktiviti ai di hari raya korban....jeng...jeng...jeng....ingat pilem hantu ka cikgu achique???


Kali ni raya, adik badik ai smua berkumpul. Ptg tu, ai ajak anak penakan ai syazana n hannah p potong rambut...rimas tgk depa berambut panjang...hehe tetiba wat decision tak tanya mak abah depa. Petang tu...jom cepat sapa nak potong rambut..ikut makcik...tetiba ada sorang lagi kena ikut, abah dia suruh...


Hai saya Bangah tapi bila makcik saya marah saya, dia panggil saya DARWISH!!

Saya pun nak potong rambut gak.....auntie, atas no.3, tepi no.1. Tersenyum2 auntie tu dengaq dia bg arahan.




Makcik!!! leher saya gatal ni...

Macam2 hal sementara nak tunggu siap


Bila nak siap ni???


Turn Kak Nana.


Senyap ja menadah kepala. Tapi sempat pesan kat auntie tu, jgn potong belakang tau, trim depan n tepi jer sket.....dah besar anak penakan makcik. Sibuk nak bergaya memasing.


Hannah lak, rambut dia lurus cantik tapi tebal sangat. Nak simpan panjang sbb nak ikat tocang cumanya rambut depan dah tutup mata. Tu yang kena korban potong gak.




Lepaih potong, makin terserlah ketembamannya. Jgn la kata dia tembam berdepan, mau mrajuk sehari tanak cakap. Hehehe.


Makcik punya turn tadak gambaq na...


p/s: Murah tak, 4 orang potong rambut kene caj RM19.00???

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails