Ads @ ACHIQUE


Monday, December 28, 2009

Kejadian hari Khamis b4 cuti Krismas. Nak kuar p Tabung Haji, bila announce sapa nak ikut, Is ja respon.



Terus berdesup ke Tabung Haji, luckily org tak ramai. Cpt semua urusan siap!!!



Destinasi kedua, Balai Polis. Bukan nak buat repot tapi nak menyerah diri sbb bersalah. Ai ada 3 saman trafik yg belum dibayar dari tahun 2007. So dah settle!!! Kalo korang tak tahu meh ai kasi tau.

Kaunter trafik (untuk bayar saman) dibuka setiap hari.
Isnin - Jumaat: 8.30 - 3.00 petang
Sabtu - Ahad: 8.30 - 12.00 tgh

Kalo nak diskaun 50%, p ke Balai kat mana saman dikeluarkan. Kalo kat Tapah, p la cari pejabat Polis Trafik kat Tapah. Kalo tanak bayaq la kat mana2 cawangan trafik pun, dapat diskaun 30%. So bulan ni dapat bonus RM500, dan sebagai rakyat yang sangat 'pemurah' ai dah bagi balik duit tu kat kerajaan. So motip: jangan bawa kete lelaju. Sayangi wang anda!!!!



Pastu merendek ke Sunway Carnival. Makan je pun, ayat cover (baca sebagai takut bos baca!!!).


Kami dalam keadaan bersedia menambahkan kawan2 lemak yang dah sedia ada dalam badan. Sangat tensen bila diri sangat gemuk!!!!


Tapi tak pernah rasa bersalah ketika makan, selepas makan menyesal sket2 jo!!!


Menu baru: BBQ wings. Ada 2 option: honey and spicy. Kalo dah sos cili penuh kat ayam tu, maknanya ai amek yang spicy la.


Khamis ritu, bapak punya ramai giler orang kat Pizza Hut Sunway Carnival. Sampai staff tak cukup kakitangan wat keje n ada menda berterabur kat dapur...pprrrraaaaannngggggg...... Is kalih tengok kot2 ada pinggan pecah ka apa, sekali yang jatuh dalam kitchen dia. So, Is tak nampak apa2 dan kembali menyambung tugas melicinkan hidangan...(^_^")



Sekian cerita saya untuk kali ini. Babai, saya nak tidur dah sebab dah pukul 2.47 am dan saya akan auto publish entry ini di sebelah petang nanti. Wassalam.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails