Ads @ ACHIQUE


Sunday, October 25, 2009

Penah tak menda ni terjadi??

Situasi 1
Bila pegi kedai n nak order kopi 'o' tapi tersebut teh 'o' so bila order sampai rasa nak marah kat tukang wat air tu?? Then kawan ko gitau betul la tadi hang kan oder teh 'o'................

Situasi 2
Ada orang asek perhatikan engko dan engko dicaj prasan tahap gaban. So setiap kali lalu depan orang tu, mula la engko menten 'hensem @ ayu' je. Bila nak batuk pun tertahan2, supaya tak le orang kata tak senonoh. Orang tu pulak setiap kali engko lalu, asek kaco2 jer. Dan engko bertambah prasan. Satu hari dia datang kat engko dan gitau nak berkenalan ngan kawan ngko yang selalu jalan sebelah engko!!!!

Situasi 3
Perbualan 2 sahabat

Dieba: Jom p JUSCO
Achique: Ok, aku sampai sana nanti aku kol. (gerak ngan keta masing2)

30 minit kemudian
Achique: Aku dah sampai, hang dok mana?
Dieba: Tunggu sat, jap g aku sampai
Achique: Ok, aku ada kat Kedai Buku tau..(kawan2 yg sgt ilmiah kan, tunggu kat kedai buku jer....)
Dieba: OK

15 minit kemudian
Dieba: Kedai buku yang mana 1, berdepan JUSCO atau MPH?
Achique: Hang sebut JUSCO ka TESCO?????


p/s: Korang penah alami situasi di atas?????

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails