Ads @ ACHIQUE


Thursday, September 17, 2009

Selamat Hari Raya Idulfitri

Insyaallah esok ai akan mula bercuti sampai 27 Sept 09. Di kesempatan yang ada ni, ai nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA IDULFITRI.

Buat semua sahabat yang mengenali ai, ai dengan ikhlas lagi rendah hati mohon maaf banyak2. Buat semua teman yang mengenali diri ini, sahabat sepermainan di Matrikulasi (Ateh, Angah dan Budak Kecik dan Mas), ms degree (Ayeen, Yanti, Jah n Erma), di ITO (Faiz, Murni, TJah, Ina, Isrul, Miza, Jijah) dan semua yang tak tersebut di sini.....sesungguhnya tanpa kalian hidup ini pasti tak bewarna warni. Terima kasih sudi menjadi kawan dan sahabat susah senang bersama. Dan minta maaf atas segala kekhilafan kata dadn perlakuan sama ada yang sengaja atau tidak yang telah menyakiti hati kalian semua, ampun dan maaf dipohon sekali lagi.

Buat rakan sekerja terutamanya rakan di bilik simulasi dulu, mohon maaf bila termoody dan terlalu berterus terang sehingga menyakitkan hati. Pohon ampun dan maaf byk2, juga mohon dihalalkan makan minum ai sepanjang kita bersama. Kalo ada hutang yang belum terbayar tolong ingatkan ya, kot2 la terlupa.

Buat rakan sebilik yang baru, ai selalu buat bising, minta maap byk2 ye....dgn pertanyaan tak rindu ke suara ai sepanjang ai ber ATTACHMENT ni? ^-^

Buat rakan sekerja di Unit Sukan (Paklong, En Majid, Ruhil, Nani, Nan, Helmi, Aida, Rashid, Kak Nor, Zira, Das, Izan) dan semua yang membantu melancarkan semua program di Unit Sukan, terima kasih tak terhingga dari ai...juga untuk rakan sekerja di JP ..... mmg byk kena minta maaf sbb bila bekerja dlm keadaan stress terlampau ai selalu gagal kawal emosi....nak cakap pun ikut sedap ja....jadi mmg mohon ampun maaf sgt2 dan byk2 (juta2). Harap sudi dimaafkan.

Buat x students yang membaca, saya mohon maaf bila marah, tengking, perli dan apa jua kata2 menyinggung hati, bukan tujuan nak marah...tapi saya dengan gigih menggarangkan diri dgn tujuan utk mendidik wpun hanya segelintir yg boleh menerima...harap semua berjaya dgn haluan masing2.

Last but not least buat Dba, thanx 4 being such a nice fren to me. Hahaha....kalo aku tertinggi sora tu maksudnya cakap yang paling mesra. Sbb tu dah jd trademark aku. W/pun gigih nak melembutkan diri tp percubaan dari dulu sampai sekarang kurang berjaya...aku sentiasa mendoakan yang terbaik untuk kita berdua. Allah Maha Mengetahui dan kita hanya merancang dan berusaha memenuhi impian. Insyaallah ada yang terbaik disimpan utk kita cuma kita masih tercari2 hikmah di sebalik semua ini.

p/s: Syahdu la buat N3 ni....baru sedar byknya dosa dgn semua orang. Buat Isrul kalo baca, i miss u so much. Tengen nak tgk aisyah yg dah besaq.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails