Ads @ ACHIQUE


Wednesday, July 18, 2012

Orang Baru....

Assalamualaikum 

Presenting......................

Hai... Tanggal 14 Jun 2012, saya dah keluar dari perut mummy saya. Nama saya Qaisara.  Abah saya pronounce nama saya jadi Quesara. Tapi tok panggil saya Maisara.  Sebab tok tak suka dengan huruf 'Q', keras katanya.  Masa ni saya baru balik rumah, hari Ahad (16 Jun).


Seminggu kemudian saya dibotakkan oleh Tokteh.  Tokteh ni boleh mengurut, cukur rambut baby dan mandikan jenazah.  Serba boleh.  Hari Sabtu, 22 Jun 2012 saya botak, terus rasa ringan kepala.


Makcik saya telah meletakkan bedak sejuk kat seluruh kepala saya.  Saya rasa sangat sejuk, rupanya makcik saya campur dengan aloe vera.  Orang tua2 kata, boleh sejukkan kepala nanti rambut lambat beruban.


 Hobi saya selepas minum susu dan mandi adalah membuang .....beyakk...




Hari ni saya dah 35 hari.
Babai...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails