Ads @ ACHIQUE


Friday, June 25, 2010

Makcik Lapar???

Di suatu petang yang sepoi2 bahasa, makcik dan bersama2 anak menakannya sedang bersembang di dalam kereta. Disebabkan anak menakan yang sorang tu, tak pandai dok diam maka makciknya dok memegang paha anak menakannya dengan geram.....

Anak menakan: Nape makcik?

Makcik: Makcik geram (marah) ngan Bangah

Anak menakan: Ke makcik geram nak makan saya?

Makcik: Nak makan Bangah? Sedap ke?

Anak menakan: Sedap la.

Makcik: Sebab apa sedap? Boleh buat sup ka?

Anak menakan: Sedap....sebab ada rasa susu, ayam goreng segera, karipap, coklat, keropok (dan semua makanan kegemarannya)...

Makcik: ooooooooooooooooo


Hai, sayalah Bangah aka Darwish...makcik saya nak makan saya tau. Daging saya sedap sangat sebab saya selalu makan makanan berkhasiat.


Makcik yang makin gemuk..adakah sebab selalu makan daging anak menakannya????



p/s: lepas ni if anak menakan ai tetiba kuruih melidi jangan salahkan makcik sebab sedap sangat daging anak menakan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails