Ads @ ACHIQUE


Tuesday, August 11, 2009

Kisah Saya......

Cak...Cuba teka siapa saya??? Mari semua, kita berkenalan yea...
  • Umur saya 4 tahun
  • Saya ada kakak. Saya sangat sayangkan kakak saya (gambar di bawah sebagai bukti)

  • Saya suka bersenam dan aktif orangnyaMari sama2 ikut saya yer.....angkat kaki kanan, kiri.....8 lagi....
  • Definisi hensem bagi saya ialah 'GEMUK ITU HENSEM'. Saya gemuk, maka saya hensem! Makcik saya juga gemuk tapi dia tidak hensem kerana hensem hanya untuk lelaki yea. jadi makcik saya tolong jgn perasan!!!
  • Pandangan saya tentang gemuk atau kurus adalah subjektif. Saya nampak makcik saya kurus bila saya nak minta tolong makcik saya buat sesuatu untuk saya.......dan makcik saya sangat gemuk lagi tak lawa bila gaduh ngan saya
  • Saya sangat pembersih ya, jadi kalo nak peluk atau pegang saya pastikan anda semua basuh tangan dan lap bersih2....jika tidak anda tidak dibenarkan pegang saya...TAPI kalo saya terkencing dalam sluar itu tandanya saya tak sedar bukan PENGOTOR yea...sila paham!
  • Gambar di bawah adalah adik saya. Saya sayangkan dia tapi dia selalu nangis dan selalu kaco bila saya nak main...jadi kalo atok n tokwan nak amik adik, ya silakan. Jangan amik saya sudahla. Saya tak suka dok kampung sbb takder Astro, nanti saya rindu pulak kat hagemaru (crita kartun peberet saya)....

Sekian crita saya...len kali kita jumpa lagi ....babai....

p/s: Makcik, kalo rindu sama saya boleh datang rumah rumah saya dgn syarat, "makcik kena ada duit banyak nanti kena bayar tol tau!"


4 comments:

  1. hahaha.. ni mesti darwish kan? makcik darwish gemuk ke? aku tgk cun je.. ahaks

    ReplyDelete
  2. Tu la pasal....Mula2 sampai kg, kata makcik kurus. Masuk hari ke-2 dah gaduh2, makcik gemuk lagi tak lawa la.....

    ReplyDelete
  3. apa la darwish ni.. dia x tau ka makan gemuk n tak lawa tu? haha.. saja usik ko..

    ReplyDelete
  4. Kekadang konpius gak, betol ka dia tau maksud nih....aku rasa cam kuruih ja..hehe...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails